very skön skoldag

Idag börjar jag klockan tio över tolv och slutar runt två. Är inte det typ übernice?

Just nu håller jag faktiskt på att städa i mitt rum. Måste bara försöka proppa in alla mina kläder i garderoben också.
Mammi... jag behöver en ny garderob :( Och säng btw :Dhaha

Direkt efter skolan så drar jag till torvalla. Varför? tidsfördriv. Sitta och käka med jonna typ. Thahah så får inte glömma att packa ner tränngskläder också..

nej nu måste jag fortsätta min städning, inte så mkt kvar, bara lägga in alla kläder, ta ner smutskläder,  damsuga, städa lite till. äähm..

cya
xoxoLinn
<3


Kommentarer
Postat av: Olle

På Fria har vi inga sånna übernajsa dagar inte :(

2008-09-05 @ 15:35:05
URL: http://noposo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0