usch föfan

Så, nu har jag just duschat och ska snart börja med att föna håret. Ska nämligen vara klar tills klockan tre.
Jag ska på kräftskiva ikväll hos familjen rosenqvist med janssons och rusth. Det kommer nog bli feting kul.

Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig eftersom att vi ska sitta ute i ett partytält och det är typ pissigt kallt ute...
Tror nog inte att det kan bli legings iallfall, kommer frysa häcken av mig då...


Asså jag vet inte varför, men jag känner mig så jävla ensam nowadays. Och vad fan kan det bero på? Ärligt talat så har jag ingen aning. orkar inte skriva mer nu...

ciao,
xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: angelica

känn dig inte ensam :(

2008-09-06 @ 20:46:24
URL: http://settleforadraw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0