school

Sitter då i skolan för er som inte redan har fattat det..
Har just haft min första lektion, matte..
Ska snart gå in på nästa som är rörlig bild. Vi håller på med en musikvideo nu.
ähhhhm, efter skolan tror jag att jag drar till centralen och hämtar mina biljetter till norge.
Imorgon bär det av till vårdcentralen klockan 13.20,
På fredag är det fredrikadagen men jag kan ju inte vara med eftersom att jag åker til Norge tidigt på morgonen. Pratade om det med min metror just och han sa att jag var tvungen att snsöka ledighet bara för det där med studiebidraget men hahha jag får ju inte ens det. jag får ju barnbidra fortfarande :D
men jag får väl ta och ansöka om det då, ialfall!

Nej nu ska jag gåååå, ciaaao

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0