Norway on Friday

Är det bara jag som tycker att min rubrik rimmar lite?!
Ja, hur som helst så ska jag åka dit på Fredag och bo hos faster och även hälsa på pappa.
Det ska bli kul att båda få umgås med tante (faster på norska) och pappa.

Idag har jag faktiskt stannat hemma från skolan. Mådde inte så bra i morse när jag äntligen steg ut ur sängen. Snackade med mamma och sen vid klockan tre, mötte jag upp Lisa på Drottninggatan och vi gick mot wayne´s coffe och köpte en bagel, snackade och lekte med sockret.
Efter ett tag så började vi röra oss ut därifrån mot adidas som låg mittemot men dom hade typ inga fina grejer där... Eller jo en tröja faktiskt, i liked it! Men som vanligt så suger det att ens gå in i en affär om man inte ahr pengar...
Lisa skulle dra iväg på dans och jag skulle dra mig hemåt. Men jag kunde bara inte motstå att gå in på en H&M och kolla på mössa och jacka. Jag provade en kostymaktig jacka. Har inte vågat göra det förut eftersom att jag har inte trott att jag passar i det. Men det visade sig se ganska bra ut faktiskt:O Blev förvånad faktiskt.
Men då är frågan om jag ska köpa den, eller köpa en riktig vinterjacka istället?!

Imorgon bär det av till skolan iallfall! Börjar klockan nio och slutar klockan två.
På torsdag ska jag iväg till vårdcentralen och kolla upp min fot. Hoppas att jag får reda på vad fan det är frågan om nu iallfall!

Sedan på fredag morgon, tidig morgon! ska jag dra mig till centralen och åka till norge och sen kommer tante och hämtar upp mig i Oslo.

CIAO

xoxoLinn
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0