Nålar

Idag var jag på fotolektionen, sen drog jag till centralen och hämtade ut min biljett och sen drog ajg till läkarn.
Jag skulle bara dit för att kolla upp min fot som är lite fuckad men han verkade göra det till feta grejen. Fick liksom ta blodprov i armen som är skitobehagligt! *Han gjorde det typ dåligt så nu är jag ömm och har blåmärke där han satte in nålen. Han gjorde dessutom två gånger, eftersom att han missade första gången... suck
OCH! Jag ska till handens närsjukhus på måndag till röntgen och kolla vad dom säger. fuck så jag får inte träna på tio dagar... MINST. fan fan fan.
Jag kan inte tänka mig att inte åka till Torvalla varannan dag och träna, det finns inte med på min världskarta. fan

Nu ska jg ner och tvätta lite kläder som jag inte orkade göra förut och sen ska jag packa.

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0