MP08B

så, nu är det klart!
Kom hit (eftersom att jag är i skolan nu) klockan tio då jag skulle komma. Han som skulle visa vägen till min klass glömde typ bort mig :( Men så mötte jag Fanny istället och hon sa till sin lärare som var han som skulle visa mig vägen.
Jag fick typ följa med till hans kontor och han skulle säga vart jag vaar inskriven. Det slutade med att jag fick börja i MPo8b. Fannys klass alltså. Tur det fan!

När jag kom in där i klassrummet och satte mig, såg jag ett bekant ansikte, nämligen Stina som gick i samma klass som migi fyran och femman. Jag vet inte om hon kände igen mig men jag kände igen henne. Måste fråga henne om hon känner igen mig sen, haha har inte gjort det än :S

Hur som helst så känns allt bra faktikst, jag tror att det kan bli bra och allt det dära. Nu har vi rast till klockan tt och jag har fastnat vid datorn lite, men snart ska jag och fanny gå på en liten rundtur typ. Måste ju känna igen mig lite iallfall! hhaha

Efter skolan idag ska jag försöka komma iväg till globen och lämna tillbaka allt och be om en utskrivniingslapp och allt det dära. Hoppas att allt går fint...

Igår var det ju inventering som sagt, och vilka jobbade jag med då? jo Tönt-Jonna och mupp-flisan.. Vi var väldigt duktiga och slutade runt sju. Jag och Johanna gick och köpte lite mat att äta på. Vad köpte jag om inte skagen-macka? SjUKT GOD!!!

Nej nu ska jag tjata på att vi ska gå runt lite :D


xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0