mm

Sitter på den som vanligt tråkiga samhällslektionen. Ska egentligen sitta och slita med mitt arbete men ajg har tyvärr glömt allt material hemma, så det blir att slita med det när jag kommer hem senare...

Vi slutar denna lektion om cirka tio miinuter, sen har vi ingen rast, utan börjar direkt med datorkunskap. SUCK. Fast den lektionen är rolig bara för att det är petter som är lärare. hihi

Jag funderar på att bara dra till Haninge centrum en snabbis efter skolan och kolla om det finns någon kjol eller någon som jag kan köpa...Måste ha kläder i massor nämligen...

Nej nu kommer nog vi avrunda snart, så det är väl bäst att börja logga ut och grejer.. Mihi.
Uppdaterar på datorkunskapen tror jag!! :D DVS snart iallfall!!mohha
Jag är så duktig...


puss på örat.

xoxoLinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0