MJ Pear

när jag var på flygplatsen på väg från Norge så gick jag ju såklart en sväng i tax-fre:en. Jag kollade bara efter en enda sak, nämligen Marc Jacobs parfym Splash Pear. Den luktar så himla gott! Näsa gång jag är på en flyplats, slår jag till. Den kostade runt 500 och flaskan den var i var enorm. Så den tycker jag defenetivt skulle vara värd en femhundring!

Himmelsk


Igår hade jag ett reält snack med min pappa. Och jag kände en otrolig lättnad, över att han förstår. Jag vet inte om du hörde det men jag blev så glad för att du ringde och brydde dig så att jag började gråta. Fyra veckor kvar, sen får du stå ut med mig i en vecka :D

Idag fick vi även tillbaka våra matteprov, vill ajg kalla det för. Jag tycker inte alls att det var särskillt svårt, även fast jag gjorde lite fel lite här och var. Det slutade med ett VG och en GULD-stjärna. hahah.
Jag tycker Niklas, (våran matte-lärare) är skön. Idag så sa vi att vi var trötta och frågade om vi fick sluta efter att vi ade fått tillbaka proven och bara för att en i våran klass gissade rätt på "bonusfrågan" som fanns på provet så fick vi det. "bonusfrågan" var, "vad heter mina två döttrar?" Och vi tackar Anna för att hon gissar så bra!

Ikväll ska jag gå ut med Angelica, WIHU! Länge sen nu, VÄLDIGT länge sen!

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0