Lungnet före stormen?

Happ, nu sitter jag här i skolan och det är tio minuter tills vi börjar men ändå så är det bara ca tre personer från min klass som har kommit...

Idag känner jag inte att jag mår så bra, ingen aning om varför. Jag känner mig bara hängig och vill egentligen bara lägga mig och sova. Jag snoozade i en timme i morse, bara där liksom. Jag skulle ha stannat hemma kanske? Aja nu är jag här iallfall och vi slutar redan vid klockan två så jag tror att jag kan klara mig om jag anstränger mig. haha...

Ikväll är det träning som gäller, styrka och kondition, yäy my favourite....

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: fredddde :D

haha owned by the training ;D

2008-09-08 @ 23:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0