Linn Christina Johnsen

Nu har jag kommit hem från träningen för inte allt så länge sen. Den var inte alls så jobbig som jag trodde att den skulle vara.

Så, när jag kom hem fick jag feta anfallet, men vadå? Jo massa känslor från överallt verkligen. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, antar att jag får typ lägga mig och försöka tänka på sakerna och sen försöka somna för att orka gå en jävligt lång skoldag imorgon.

fyfan vad jag hatar kvällar som dessa, när man känner att all bara är pissigt jobbigt.
Det finns såklart vissa saker som är jobbigare än andra men det finns en grej som jag verkligen få ångest av. Jag vet fanimig inte vad jag ska göra. jag blir så jävla less.

Orkar inte mer, bye

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0