känner mig viktig!

Asså nu är det såhär. Vi ska göra ett arbte på datorkunskapen som ska handla om ett speciellt ämne och jag valde "följ en idrottares historia" och efter ett tags tänkande så frågade jag Petter om jag fick skriva om mig själv. Sex år på papper alltså. Mina Prestationer och allt det där ska jag skriva om. Varför jag sitter och skriver här är just för att jag ska skriva om mig själv och behöver inte skriva ut någon information som alla andra ska göra. Så ännu ett arbete jag ska göra...

Kan ju passa på att skriva ner de saker jag måste göra, mest för att påminna mig själv!

Läsa svenska, mytologier. 52-105 typ.
Läsa "den tusende gången"!
Skriva bokrapport i svenska (den tusende gången)
Engelska läxa, Läsa 51 och 53, göra uppgifter på s 53
Samhällsarbetet om min kommundel i Haninge. TILL IMORGON!
Datorkunskapsarbetet om mig och min IDROTT. (prestationer, placeringar med mera!)

Roligaste datorkunskapen idag. Att diskutera med tobe och zacke är aldrig tråkigt!
Dom satt och filmade oss när vi satt och flummade. mihi, det vill jag inte se..

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0