jag tror jag tänker för mycket ibland

Vad är det nu då.. tänker nog de flesta.. fine, stick!

Jag vet inte vad som är fel på mig. Jag ska alltid tänka negativt på allt hela tiden, tänker bara på de saker som jag inte är nöjd med. Fattar inte varför jag inte bara kan se de positiva sakerna i mitt liv och överväga dom med dom negativa.
Jag antar att jag vill göra någonting åt allt negativt, jag skulle aldrig klara av det. Det krävs en hel värld att göra det.
Jag skulle kunna sitta hur länge som helst och berätta detaljerat hur jag vill att saker och ting ska vara. Detta gäller inte bara för mig själv, utan för andra också. Menar inte att jag vill styra hela jorden utan att jag tar åt mig för mycket av hur andra har det, ibland blir det så mycket att jag inte klarar av mig själv. Men det betyder inte att jag ska bli mer ego och bara tänka på mig själv för det skulle jag inte heller klara av.
Jag har aldrig velat att folk ska tycka illa om mig, jag hatar verkligen det. Jag vill bli omtyckt, är inte det självklart att man vill det? jag vet inte. Jag är inte den som spelar falsk heller. När jag verkligen inte kan stå ut med vissa prsoner, visar jag det. Men det är så jävla sällan det faktiskt händer. Ja mamma, belive it or not.
Är det kanske på stor tid att jag inser att man inte kan bli älskad av alla

Det finns en person som jag verkligen inte står ut med längre. Jag har stått ut med denna person i ca sex år och nu orkar jag inte mer. Jag vill bara försvinna från ditt fula fejs, men inte ifrån dom som finns i din närhet, som även är min närhet. Jag Hatar dig för sakerna som du gjort mot mig, de sakerna som du gjort mot mitt psyke. Jag är helt jävla förstörd på grund av dig. Jag letar fortfarande efter den personen jag fick höra att du var, men vet du vad? Han finns inte. Helst av allt vill jag bara försvinna från dig, slippa se ditt fula fejs varje dag. Men om jag skulle försvinna från dig då skulle andra runt omkring dig inte orka leva. Det är en sak som jag är säker på, men någon gång måste det hända. Även fast jag bara är 15 år så vill jag bort, bort, bort, bort. Jag tror inte att det kommer ta så lång tid tills jag flyr heller. Om det är fly jag måste göra för att må bra, så gör jag det. För vem vill inte ha ett normalt liv?



Måste bara påpeka att jag skrev ett jävligt långt inlägg igårkväll men det var en fitta som stängde av modemet så halv försvann. TACK! Nu kan jag inte skriva det som jag skrev igår, jag var bättre då...


Nu sitter jag i skolan, slutar runt tre. Fuck! Jag vill bara hem och sova. Hem och sova och aldrig gå upp. SOVA SOVA SOVA.
Jag behöver kärlek, jag lider stort.

xxoo
Linn


Kommentarer
Postat av: angelica

<3 vad kan man göra att få dig att slippa lida?

2008-09-25 @ 14:29:04
URL: http://settleforadraw.devote.se
Postat av: Fanny

<33 Förlåt för att jag var så jäkla tråkig idag (och igår).. känner mig inte riktigt som mig själv just nu.

2008-09-28 @ 20:50:38
URL: http://lillad.blogg.se/
Postat av: natalie

men det ju klart att man måste få drömma om hur man vill ha det, alla vill ju ha förhoppningar och någonstans att sträva mot:d

2008-09-29 @ 20:05:32
URL: http://nattasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0