ja..

xoDu vet när man bara tappar viljan på grund av en liten detalj? Jo, just det flög in i mitt huvud för sisådär en fem minuter sen.
Jag fattar inte varför jag ska ta alla saker så allvarligt? Gosh girl let go fffs.

Idag gick jag på engelskan och Grafisk form sen orkade jag inge mer. Jag hade ont i huvudet, mådde illa och en mensverk på det. mm me like...
Så jag drog faktiskt hem. Känner mig fortfarande lite smått hängig och så men det får väl jag stå ut med. Sängen kallar och jag ska faktiskt lyssna på den och lägga mig.
Imorgon blir det Matte klockan nio till kvart i tio tror jag? Efter det skulle jag ha rörlig bild men ajg tror inte att det blir ngt, hörde att hon skulle iväg typ. Så då drar jag hem typ sen måste jag komma till idrotten och säga att jag finns och att jag inte kan vara med på ett par veckor för min fot.

extra kärlek till Jonna idag! Jag älskar dig.

xoxoLinn
<3


Kommentarer
Postat av: Cornelia

aa det är sant :D

jo de är bra i junior b ^^

2008-09-24 @ 16:58:48
URL: http://cornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0