Inte så mycket till skolan inte..

Idag började jag klockan kvart i nio men när jag kom dit så hade han ändrat det till klockan nio istället.
Då hade vi matte, och han gick igenom bråk som ajg faktiskt redan kan. Så jag gjorde de talen vi skulle göra och sen slutade vi. Efter matten skulle vi ha rörligt foto eller ngt men den lärare var tydligen på möte och det blev inget av, den lektionen var rätt lång också. Så det var bara att vänta på att matsalen skulle öppna. Under tiden gick vi runt lite och hälsade på några vi känner. Efter lunchen så träffade jag angelica en snabbis, hon hade nämligen hittat RASMUS i en tidning, dock med en tjej.  Men still, nu vet hon iallfall vad han heter. fun fun!

Efter lunchen skulle vi ha idrott i torvalla och den hade blivit framflyttad aå att vi skulle kunna sluta tidgare men när vi kom dit så var det bara fem stycken varav en med kläder med sig. Ähm så läraren släppte hem oss. Så jag slutade i princip klockan tio i morse egentligen.

Nu ska jag göra engelskaläxan typ, inte svår alls. Ska söka på mitt stjärntecken och sen ta ut några adjektiv och översätta dom.

sooo........ bye for now

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0