Hola

Nu har jag just varit och ätit lunch med muppFredrik. Det blev fisk och potatis.
Sen skulle han visa runt mig lite i skolan, men det verkade inte som om att han visste så mycket mer än vad jag gjorde AHAH!

Nu sitter jag här vid dator och nördar mig medans de andra sitter och är sociala. Och som de flesta vet så är inte det min grej riktigt.

Klockan tio i tolv typ, börjar våran nästa lektion som är samhälle, efter det har vi datorkunskap i två timmar.
Efter det slutar vi och då ska jag träffa Beatrice som jag inte har träffat på år känns det som. Vi ska snacka om allt mellan himmel och jord. Det ska bli skönt och få ut det.

Imorgon ska jag även träna igen :D

nu ska jag ta och vara lite social :o

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0