Hej hopp

fitt-dag!
Jag hade ställt min väckarklocka extra tidigt för att hinna bestämma vad jag skulle ha på mig och all den dära skiten. MEN! jag stängde av alarmet när jag sov. Så jag försov mig till klockan åtta och vi började klockan nio. Damn, och varför jag skulle gå upp tidigare var ju också för att vi hade skolfoto idag. Så det slutade med att jag missade bussen såklart, så jag gick hem igen och fick skjuts av min madre. Första lektionen var foto och då var det några som visade upp sina bilder de hade i läxa. De flesta gjorde faktiskt riktigt bra ifrån sig och jag blev nästan lite rädd. Tänk om jag kommer suga dase när jag gjort min läxa. Så iallfall.... jag fick en läxa i slutet av lektionen, nämligen de läxor de andra hade fått på sina lektioner som dom hade haft innan och den ena var riktigt klurig hahha. Jag vet hur jag ska förklara den men jag vet itne vad jag ska fota för att folk ska förstå.  Sen den andra läxar var att jag skulle fota sex foton till sex olika ord. Allt detta tills på onsdag nästa vecka. Jag måste verkligen hitta något bra alltså...

Efter fotot hade vi lunch. Två timmar skulle den egentligen va men eftersom att vi hade skolfotografering klockan halv två så hade vi ingen lektion tills dess. Asså jag blev sjukt ful på mitt självfoto! det var verkligen helt jävla sjukt. jag vill inte ens beställa den för att det var så fult (man fick se efter man hade tagit). Som tur var så hann jag ju ta kort i globen och dom kom i posten idag och dom var faktikst rätt så hyffsade. JAg klarar mig med dom.

Efter fotot hade vi engelska, och då kollade vi vidare på hercules.

Måste bara säga en sak till..
Jag får en sådan rolig känsla när jag pratar eller ser dig. Och jag kan säga att det är en positiv känsla. Jag vet inte varför det ahr blivit så men jag bara känner så iallafall. Jag vill fortfarande inte hoppas för mycket eller något.

SAMTIDIGT som jag fortfarande har kvar känslor för en viss annan också.
Jag ska lösa detta på ngt sätt..

Hahha lite konstigt där på slutet, fick nog inte riktigt ut vad jag ville säga men det spelar ingen roll faktiskt

Imorgon börjar jag klockan 12:10 men jag måste gå upp tidigt iallfall eftersom att jag MÅSTE städa mitt rum, annars kommer mamma bokstavligen döda mig hahha. Hon kommer lacka så hårt. HAHHA!


Nu ska jag försöka kolla lite på heroes. ciao

xoxoLinn
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0