du vet inte vem han är förns du har honom

Denna kvällen har jag spenderat med att funderat på en otroligt klurig sak, nämligen  kärlek.
Jag vet vad jag vill, fortfarande efter ett år. Det stora frågan är ju bara om det är värt att kämpa? Kommer du ge igen till slut och fatta hur starkt jag känner. Det är en av sakerna jag sitter och funderar på.
Att det ska vara så himla svårt? Det är bara en fucking känsla!

Det är ju såklart inte allt, det finns en till sak som jag inte kan berätta, verkligen. Det är svårt, jag vill men kan verkligen inte. Det är inget som kommer från någon anna utan som sitter hos mig men verkligen skriker på att komma ut. Jag vet vilka jag kan och inte kan säga det till och det handlar inte om tillit eller inte. Det handlar bara om vem det är och hur den personen kan reagera på det. Det kommer vara en stor chock för vissa och jag vågar inte berätta för just de som jag vet kommer reagera på ett visst sätt. Jag kanske inte får ut de budskapet som jag hade i mitt huvud men imorgon kommer det ut, till en person. Och det är det första som kommer få reda på det, jag är nervös. Hur kommer hon reagera? Jag tror nog inte att det är någon fara med just henne, hon förstår mig alltid, det vet jag. Så jag kan typ inte vänta tills imorgon då jag får verkligen snacka med någon som kan hatera det.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen faktiskt.

Juste, en sak. Eftersom att vi har datorer i skolan som man får använda på raster m.m så kommer det nog bli en hel del mer uppdatering från min sida.

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: angelica

what's that all about?

2008-09-02 @ 21:43:44
URL: http://settleforadraw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0