datakunskap

sitter på datorkunskap nu och våran lärare petter håller på att gå igenom någonting med vklass som är brandbergens motsvarighet till dexter fast lite mer spejsad.
Denna lektion slutar klockan fysa! goosh två timmars lektion. Och eftersom att jag inte fått något sånt konto än så kan inte jag  logga in och så, men jag sneglar lite. Det ser inte alls så svårt ut...

det finns btw två tjejer i klassen som är riktigt bitchiga. alla utom typ fem styken i klassen fick frånvaro från samhället idag. Vi satt och väntade så att våran lärare skulle komma så att vi kunde ha lektion men han kom aldrig så vi satt kvar. När det hade gått 45 minuter så kommer dom som var på lektionen och var fett bitchiga när vi frågade dom om varför dom inte sa till. fifan.. så vi fick ofrivillig frånvaro, mindre kul..

nu ska jag lyssna på läraren mahaha. ciao

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0