ähm

jahapp, nu är snart ännu en skolvecka avklarad. imorgon börjar jag klockan tio över tolv men har lovat att äta lunch med muppFredrik. Och det betyder att ajg ska vara där elva.. SUCK, sen måste han hjälpa mig med mina engelska glosor. Asså det är sjukt, dom glosor vi ahr fått finns inte ens med i lexikonet. Kan ju vara lite svårt att översätta skiten då?

Nu har jag just varit nere och tagit bort mitt smink. Det är skönt att ha det borta men de tär inte så vackert att kolla på mig, alla jävla finnar ploppar ju fram som fan.

imorgon efter skolan som slutar runt två, ska jag dra till haningen centrum med johanna. Hon vill snacka lite och kolla på lite grejer. Så dit drar jag.
Efter det ska jag hem och käka och sen iväg på träningen! Jag måste börja fundera på att kolla upp min fot snart alltså. Jag kan inte ens göra en jävla rondat! fyfan...

Idag blir det läggdags tidigare än alla de andra dagar på denna vecka. Orkar inte, somnar ju nästan på lektionerna...

xoxoLinn
<3


Kommentarer
Postat av: Olle

Använd tyda.se för att översätta, där brukar ord finnas.

2008-09-11 @ 21:04:05
URL: http://noposo.blogg.se/
Postat av: Linn

Det avr just det jag gjorde;)

2008-09-12 @ 10:19:10
URL: http://thedaysofourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0