What went wrong?

okej, dagen idag har varit jobbig. Otroligt jobbig.
Först åkte jag hem från dalarö runt halv ett. Och ni som har åkt dalaröbussen vet vad jag snackar om. (alla som kör bussarna dit/till kör som några jävla galningar. Snabbt ska det gå. Och sen är det feta slingervägen nästan hela vägen)
Så jag kom fram till handens centrum runt fem över ett, min träning med ppy började klockan två så jag skulle bara hinna hem och sen vända igen så jag lökade i centrum ett tag. Träffade på cissi som jobbade flitigt. Hittade lite grejor som jag måste köpa när jag inte har glömt plånboken...
hur som helst, sen bar det av mot träningen i kvarnbäcksskolan. Och antingen så var det bara jag eller så var ungarna rätt så otroligt jobbiga idag. En stog och sjöng opera typ, en petar mig på skallen och överallt, dom fattar inte vad man ska göra och bla bla bla.. Aja, de är ju trots allt bara barn än så länge...
Efter träningen så fick jag skjuts hem av dessie.
När jag kom hem så la jag mig såklart i sängen med datorn, vad annars? Sedan var det bara att byta om och fixa håret eftersom att vi skulle ha elite cup idag. Det var en "tävling" mellan Hce jra+sra+mixed och twisters sra+jrb. Hela cupen var för i helvete en jävla skandal. Dels för att vi var tvungna att ha våra dräkter på oss. I hate them alot. man känner sig som en uppstoppad älg i den. MEN! som tur är så ska det bli nya dräkter till våren, yes. Hce lag kom i toppen och botten. ähm, ja..

och PÅ allt det här har jag haft en sprängnde huvudvärk. Men inte haft ork att ta tablett. suck.
Nu är det bara att duscha och sova som gäller.


Måste bara säga att jag är grymt äcklad av min bror. EUW PÅ HONOM!

Kommentarer
Postat av: natalie

appråpå tävlingen tycker jag att bedömmningen var sjukt skum. hur kunde ni komma på den plats ni kom på?! vad var det där egentligen!?

2008-10-13 @ 20:14:34
URL: http://nattasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0