vad i helvete?

Jag hade förberett mig på att få bluetooth på min dator idag men när jag startade upp den i bilen krachade den. PERFEKT! JAg fattade såklart inte det förns vi kom till affären och han sa att han var tvungen att ta in den. Jag blev helt chockad, jag måste lämna in en dator på lagning i ett helt annat land. Detta skulle ta cirka två veckor men jag åker ju härifrån idag! Jag hoppas hoppas att jag får den så snart som möjligt. Men det värsta av allt var att alla bilder och allt sånt skulle troligen fåorsvinna. FANFANFANFANFANFANFANFANFANNFANFANFANFANNFANFANFAN helvete. asså fan då.... Jag kommer kollapsa.


fan ta this shit.


Ivkäll åker jag hem, blir natt-tåget.

Imorgon måste jag dra till butterix och handla kläder, vill du följa med mig???!?!

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag ska också till buttericks imorrn, vi kanske ses där.

2008-10-31 @ 09:20:25
URL: http://noposo.blogg.se/
Postat av: JohannaEkholm

bara så du vet är micke dum i huvudet och hittar på saker, tro honom INTE

2008-11-03 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0