torsdag

"Ni två får vara hur mycket ni vill i labbet! Säg bara till så visar jag er vart fotopapper finns."


Idag spenderade jag och Fanny hela dagen i fotolabbet. Först hade vi en lektion på två timmar. Efter det lektionen hade vi lunch och sen slutade vi egentligen men vi gick och frågade stephan om vi fick gå till fotolabbet och framkalla mer bilder.
-självklart! Sa han

Jag är så jäkla glad att jag bytte till media. Det här är vad jag tycker om.

Haha imorgon ska jag och Fanny komma lite tidigare till skolan och förtsätta framkalla våra bilder. I love this shit

Fick även med mig några bilder hem!

nu ska jag göra läxorna...S U C K

xoxoLinn

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0