uppochner

vakande för sisådär tio minuter sedan och nu har jag upptäckt att allt i min säng är helt uppochner.
Jag började med att sova åt det andra hållet med huvudet igår kväl. Men nu har jag vaknat åt rätt håll, täcket är helt uppochner, kudden är åt fel håll, min mobil låg inte brevid mig på den sidan ut mot golvet, utan in mot väggen, jag hittade mina shorts som jag sov i under min kudde och linnet jag sov i var mer knas än vad det brukar vara. Hmm... undrar om det här blir en konstig dag för mig?


Idag har jag iallfall bara en lektion. nämligen engelska, tror jag. Sen skulle vi egentligen haft matte men våran mattelärare ska gå igenom det han gjorde med dom som var där i onsdags så han tyckte att vi skulle få lite rast.
egentligen är det helt onödigt att jag ens går på alla mattelektioner. Jag ligger typ 12 sidor före alla andra i matteboken, så jag ska få göra ett prov på allt som jag gjort i det här kapitlet. Ett prov som bara är för mig. moahah, I feel speciell.

Ikväll är det träning som gäller, sista innan söndag då vi har en liten cup med hela våran förening och twisters. Läskigt eftersom att jag har skadat foten. MEN vad gör man inte för att vinna?!

Tänkte att jag skulle hem och läsa de där två böckerna efter skolan. blää..

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: jannika

hihi, jag ligger oxå före alla eftersom jag gjorde hela procent kapitlet från våran nuvarande mattebok i 9an ;) menmen , gillar din blogg förresten ;)

2008-10-10 @ 19:13:06
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0