stålhetta i fejjan?

Jag måste sluta skriva i denna blogg. Jag skriver verkligen bara när jag är deprimerad. Hur jävla kul är det att läsa egentligen?

Nu kommer en liten grej som jag stör mig på så jävla mycket och denna gång kommer jag faktiskt skriva ut vem. Det är ingen annan än min bror..

Eftersom att jag har köpt en ny byrå så vill magnus ha min garderob. Ja, sant. han vill inte bara ta över mitt skrivbord utan även min garderob. So what om jag inte andvänder hela, han kan fan inte göra såhär.

Så nu idag när vi satt vid matbordet och han hade ätit klart och gått upp och kollat om jag hade tömt min garderob går han ner igen och frågar om han får lägga i sina kläder och jag säger nej. Inte så ett argt sätt eller något. Jag säger bara nej, låt mig göra klart allt där först. DÅ blir han skitsur och SKRIKER, "fyfan vilken jävla snorunge du är, Jag vill fan bara sparka in ditt ansikte!!"  då sa jag helt lungt tillbaka, "ja men gör det då" då började han mer och mamma försökte liksom få honom att hålla käften. Jag blir så jävla trött på dig, vet du det. Du kan fan inte få som du vill hela tiden, kan du inte bara fatta det?

Ibland är du det enda jag har och ibland vill jag bara döda dig. hur svårt kan det egentligen vara att behandla någon rättvist? Är det svårt Magnus? Är det de?

Anyhow... nu ska jag fortsätta med det som jag häll på med innan detta skedde...

This is me today...
No marcara 2day

usch jag vill bara skriva ut allt, men jag vet ju inte vilka som läser. Jag tänker inte ta den risken. Så aa...

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0