PackARN

Nu ligger jag i min säng och känner att jag verkligen bara måste packa ner allt jag ska ha med mig. Men datorn distraherar mig lite.  Men, jag är bra så jag kommer hinna hur jag än gör.

Tänkte skriva på dataarbetet, idrottsarbetet och samhällsarbetet ¨på tåget. Sen ska jag såklart kolla massa film och lyssna på musik. Datorn följer med (såklart?) så ni kommer nog inte märka av att jag är i ett annat land.

Jag har fastnat på lite låtar hömm

Here I am -Leona Lewis
Jag kan klara av det - Herkules (?!) jag vet
Seasons of love-rent
Jonas Brothers-Play my music

Några av dom.

NEJ NU MÅSTE JAG VERKLIGEN PACKA MIN FUCKING VÄSKA :D

Vi hörs på tåget, när jag har kommit fram, eller någon annan dag.
hihi


xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0