Lördag/Söndag

Gäster kom hit runt klockan tre och fikade och stannade kvar på middag. runt sju tror jag, stack några hem och resten satt och krökade som aldrig förr (ironi). Sen blev dom väl trötta och gick hem och då var det nästa par som skulle komma och kröka gärnet och dom är fortfarande kvar. Under hela dagen har det spelats musik med stark bas så att det dunkar i hela min säng...
Sen börjar jag märka att mamma inte är helt nykter längre heller.. Emil vaknade och jag gick in till honom och sen kommer mamma upp och blir glad? att jag gick in och var med honom lite. Ääääähhm mamma, lite mindre dricka kanske?  hahahha nejdå nu ska jag itne klaga, det är ju trots allt inte alls ofta det händer.

Tänkte faktiskt snart gå och lägga mig eftersom att jag har ppy och vanlig träning imorgon. Jag tänker volta No matter hur ont det gör i min jävla fot, jag ska köra allt. ALLT ALLT ALLT!! fatta.. Känner att dom börjar bli lite irriterade på min fot och att ajg inte kan köra allt så då är det ju bara att stå ut med smärtan, men då får dom skylla sig själva att den aldrig blir bra. hah..

För övrigt så sitter jag med ett otroligt pirr i magen. Ett positivt pirr tror jag, elelr det beror på hur man ser på det hela. Ähm jag ska försöka dela med mig av detta  pirr till den som gör mig pirrig. Om ni fattar? skit samma..

Haha så idag var det en hemmakväll med rärr så roliga människor faktiskt.

ne nu fick jag kramp i magen också, helvete...

God natt på er<3



xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0