Jag har inget liv

Idag har jag endast haft två lektioner nämligen engelska och grafisk form. Efter det gick vi och käkade och sen gick jag och Fanny såklart våran runda, eller nja till bänkarna vid natur och teknikhemvisterna. Där går ju alla smarta liksom maha. När vi suttit där ett tag och först träffat på Sara K och sedan Jonathan så begav vi oss till Haninge Centrum i regnet, eller nej juste. Vi gick till söderbymalmsskolan och tog bussen en station. Jag skulle nämligen hämta ut en kofta jag hade lagt undan på Vero Moda. (I will wear it tomorrow!) Ähm sen gick vi runt lite. JUSTE jag köpte ju två baslinnen också på Bik Bok. Det var nämligen på rea. 2 för 99 ;-
När vi hade suttit och geekat oss på en bänk en stund så bestämde vi oss för att dra hemåt.
När jag kom hem deckade jag i sängen och vaknade upp lagom till middag. Jag tror att jag är trött för att jag aldrig gör något roligt längre. Det måste jag fan göra, jag måste skaffa mig ett fucking liv, så är det.

Om en halvtimme ska jag gå ner och kolla på DH och sen får vi se vad som händer, antagligen geeka här eller sova.
Imorgon blir det träning som vanligt och aa.

På fredag åker jag till Norge igen. Skönt och roligt.
Måste åka hem reda på fredagen för att hinna till ett halloween party på kvällen. FUN FUN!!!

nej nu ska jag fortsätta GEEKA ett tag till

Förlåt för flammsigt inlägg, är egentligen inte alls pepp på att blogga.

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha..jag har stalker saknat dig här hemma i blöta kalla sweden. MSN säger jag bara.. Kom igen!

<3

2008-11-01 @ 17:48:59
URL: http://lillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0