Fredag

Idag har jag som vanligt börjat skolan klockan tio över tolv. Första lektionen var engelska och jag kände att jag var helt jäkla off på hela den lektionen.
Efter det var det matte men vi gjorde inget, som vanligt. Eftesom att det var några som skulle ha utvecklingssamtal.
Sen fick jag ett häfte med nationella prov från 2005 som jag skulle öva på typ. Var såklart itne bara jag som fick det.

Sen när vi skulle gå hem så höll jag allvarligt på att pissa på mig av garv när BratTobbe kom glidandes på mage förbi. AHAHAH asså guuud. Han sprang i korridoren och sen bara slängde han sig på mage och gled. haha det var kul.

Och jo en sak till. FYFAN VAD KALLT DET ÄR UTE! Jag höll på att frysa ihjäl när jag stog och väntade på bussen! hjälp.

Ikväll blir det träning. Vet inte vad som händer efter det. Kanske bara ska vara hemma eller ngt , ahr itne bestämt än.

Nej, nu ska jag fortsätta lalla runt här hemma. Ciao

xoxoLinn
<3


vad tycker ni om den nya designen föresten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0