Foto

Nu sitter jag på fotolektionen och har just hängt in min film i torkskåpet. Den här gången blev det inte alls bra bilder från min sida. Dels för att det ÖSREGNADE när vi var ute och fotade, men jaja... vi får väl se..

Känner en ganska stor press på mig eftersom att jag redan har fått mvg i foto och jag måste hålla det tills ähm forever.
Klockan elva har vi lunch, inget man hurrar för. Dels för att den här skolans mat suger apballe. Men men...

På svenskan och engelskan ska vi kolla på film, förhoppningsvis i våra minibio-salar. Vi ska kolla på "the Beach". Vi har nämligen lässt den på engelska, eller jag har fortfarande inte läst ut det men det verkar rätt spännande.

Efter skolan ska jag typ hem, eller hem till Fanny ett tag. Sedan drar jag mig mot gubbängen med flera. Vi ska kolla på Haninge Musikklassernas höstkonsert. Men som alla vet så kommer dom aldrig kunna bli så bra som vi gamla nior var. Åsa adored us när vi hade konserter.

Imorgon åker jag till Norge, wihu!! Tåget går från stockholms cemtral klockan 14.25. Jag och min kära lillebror niklas ska åka över, och jag tycker fatiskt att det ska bli kul att åka med just honom. Låter nog lite konstigt, men att få lära känna mini egna lillebror lite mer liksom. Det kommer bli roligt tror jag tralalala.

På Fredag måste jag dra mig hemåt igen eftersom att jag ska på Halloween fest på kvällen. och den stora frågan är just vad jag ska klä ut mig till? hmm... förslag någon?

Jag måste verkligen skaffa mig en ny kamera ( en systemo, eller nothing). Men det är inte direkt pengar jag ara tar ut ur bakfickan så. Ähhm. vi får väl se hur det blir med den grejen. Hoppas hoppas hoppas eftersom att det ska bli det enda jag kommer önska mig i julklapp. MOHAHAHAH!

Nu ska jag fortsätta lalla runt här en halvtimme till, sen lunch!

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0