Can I X you?

Sitter här vid fönstret med min dator och ser skolbarnen som traskar hem genom den tjocka snön, SNÖN?!  Ja det är en hel del snö här just nu, och det är ingen slaskig snö heller. Första snön som faller är kramsnö och det har legat kvar hela dagen.
Är Norge möjligtvis kallare än Sverige så att snön kan ligga kvar ett tag till? Hope so.

Just nu håller jag på att kolla upp hur jag och min bror ska ta oss hem. Jag måste nämligen vara hemma till fredag eftersom att  jag ska iväg på ett halloweenparty senare mot kvällen antar jag. Jag har kollat på ett tåg som går klockan 23.10 imorgon, vilket betyder övernattning på tåget, eller de tåget som går tidigt fredag morgon. har dock försökt beställa biljetter men det knasar sig en massa så jag funderar på att bestämma imorgon kväll. Eller?

Orkar nämligen inte åka flyg hem eftersom att ja har datorn med mig och tycker att det blir smått jobbigt att ta in och ut den. haaha, sen är det ju mysigare med tåg.

Ikväll är det pannkaka på menyn, ska bli riktigt gott. Med kanske en klick glass brevid? mums!

Juste, måste ju förstås packa ikväll redan. Imorgon drar vi nämligen och fixar bluetoothen på min dator, hoppas jag.
Sedan skulle jag även behöva släpa med pappa till en maskeradaffär i stan. mmja vi får se hur det blir med det!


Update mamma:
Niklas är grinigare som aldrig förr. Han sitter där och bara rycker på axlarna när man frågar honom något. som vanligt alltså? Patrik är ett riktigt jävla svin och borde ta sig i kragen och växa upp.
Jag är en ängel som vanligt, inget att oroa sig för!

xoxoLinn
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0