allmänt

Hatar min fucking klenis till kropp. Nu när min fot inte längre känner smärtan eftersom att jag tejpar den som en apa, så fuckar sig armen. Asså jag har verkligen inte tid med fler skador nu. Jag måste vara 100 % hel. speciellt nu.

Träningen idag gick som den gjorde. Är dock lite stolt att jag körde min flickis med pass efter några veckor. snart så kommer den, snart. NÄR JAG ÄR HEL!

Imorgon är det skola som gäller antar jag. Slutar klockan två och har bara tråkiga lektioner hela dagen. Hela tre lektioner har jag. Matte klockan nio, sedan två timmars samhäll och sen en timmes engelska. uschi...

Ikväll är jag sur, som fan. På en viss, USCH JAG HATAR DIG JÄVLA ÄCKEL. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

mm


xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

<3

2008-10-20 @ 21:52:28
URL: http://lillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0