raderat och klart.

Skrev ett långt inlägg om allting som pågår hos mig just nu, men jag raderade hela skiten. Det kommer bara misstolkas och folk kommer bli sura.

Imorgon blir det nog inte någon skola för min del. Är nämligen sjuk, IGEN! så jag ska vara hemma och vila upp mig lite..

Veckan som är kvar.
Fredag - stanna hemma från skolan och träning. Vila upp mig som FAN!
Lördag - Träffa Johanna på förmiddagen och sedan åka och träna på Lagnö! (ingen tid för vila!)
Söndag - Sjunga på Lisas dop om min röst funkar, se om jag kan träna.

Nu ska jag snart ta och hoppa i sängen, eller jag sitter redan i den. Men jag menar, lägga mig ner och sova, SOVA!
 

xoxoLinn
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0