Pearl harbor.

Jag har just kollat klart på Pearl Harbor som har gått på fyran. Usch säger jag bara. Så mycket känslor som bara kröp fram och jag började tänka på framtiden. Jag vet vad jag vill, men jag vet inte hur jag ska göra för att få det. Detta handlar såklart om den dära skiten kärlek som filem handlar om väldigt mycket tycker jag. Jag ville bara ha någon där brevid mig och jag vet vem jag ville skulle vara där. Men fan, jag vet inte om det någonsin kommer hända. Något fel gör jag ju, men jag har ingen aning om vad det är. Att det alltid ska vara samma sak, jag gör fel. Det är alltid jag som gör det feliga i alla situationer, varesig det handlar om kärlek, vänskap eller relationer i huvud taget. Jag får alltid höra att det var jag som gjorde så att det blev fel, det var bara jag som sa fel ord vid fel tillfälle.. Allt det där får jag höra om och om igen. Jag börjar bli så jävla trött på det. Om ingen säger vad jag gör för fel så kommer jag inte kunna förbättra mig. Då kommer jag göra de där "misstagen" som egentligen inte är mina misstag utan era egna. Jag är ingen jävla docka som man kan slå på hela tiden, jag är inte det. Jag är Linn... Så ge fan i att skylla ifrån er på mig hela tiden.



Och nu till en helt annan sak. Jag har blvit frågad av min tränare att sjunga på hennes barns dop. Jag tänker faktiskt göra det för en gångs skull. Jag har inte sjungit solo sedan jag gick i femman. Så det är en skitstor grej för mig att våga göra det. Mitt lag kommer vara där och lyssna, mina tränare, Lindas nära och kära. och omfg vad jag kommer vara nervös. Men jag ska göra det, jag ska! nu är bara frågan.. Vad ska jag sjunga? kom gärna med förslag!
ni som känner mig väl, vet att jag aldrig skulle ställa mig och sjunga solo i vanliga fall. Det är någonting som jag aldrig skulle göra frivilligt, men nu kommer det. Jag gör det här för mig själv.. För att våga göra det flera gånger.



Idag har jag gjort absolut ingenting förutom att ha suttit här och framför tv:n. jag har inte haft lust helt enkelt =)


Nu ska jag ner och ta min enorma tablett och göra lite mat. Mamma är nämligen inte hemma HAHA


Bild: Landet i sommras

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: robban

töft linn det her jo bare deg sälv stå på Linn,fel gjör vi alla ingen e perfekt.You have only one life, use it good end then you thing back some time and you say I was good that time very good kip going linn: From some one who knows Linn is good.Take care cheers

2008-11-08 @ 18:42:47
Postat av: angelica

har inte haft ork och tid men ska fan försöka och uppdatera. ja det var fan ett tag sen. vi får ta och ses soon =)

2008-11-14 @ 11:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0