Jag måste skärpa mig.

 Inte med bloggandet dock, det bryr jag mif inte så mycket om längre. Men jag är för snäll... Jag tilllåter folk att göra vad de vill. Jag har lätt för att förlåta folk och det är inte kul längre. Jag kan inte säga ett skit som inte är übersnällt längre, för då blir de sura på mig och totalignorerar mig. Vad fan är det ni jävla dvärjar håller på med? Har jag inte rätt att ge tillbaka allt som ni har sagt till mig? Alla saker ni gjort mot mig?
Jag tror inte att ni fattar hur ont det gör.. Jag vet att jag har nämt det förut.. men jag är fan inte någon jävla docka som man bara kan kasta runt. Jag har känslor jag med, jag har en kropp som tål lika mycket som eran. Så nu får ni fan ta och lägga av.
Jag vet inte om ni bara ser det som små grejer elelr något men fan ni har gjort det så jävla länge nu och jag orkar inte en sekund till. Jag är trött på er. Kan ni inte bara ta och inse att allt inte kan gå den vägen ni vill hela tiden? Ni är inte mittpunkten på jorden, ni kan inte göra hur ni vill när som helst. Inse att alla människor har känslor och inte en stenkropp. Det gör ont, OK?
Jag orkar inte med er, eller DIG kanske jag ska säga. DU är en jävla satmara, kan du inte bara fatta det!!! Jag är trött på dig och vill inte se dig. Det är du som är huvudet i det hela, ge upp förihelvete!

Jag är sur, märks det?


xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0