Veckan

Måndag: Började som vanligt med skola. Efter skolan så skulle vi spela in två låtar till våran vårkonsert. Det gick riktigt bra, och det var faktiskt kul! Den här konserten kommer bli så himmla bra. Dans och sång mixed together. yeah. Efter inspelningen som slutade vid sju, drog jag till Torvalla och köpte glass och chillade med some cheerfriends som också var där tidigare. Vi satt där i en timme innan träningen började. Träningen gick super. Vi gjorde allt, fem gånger på en timme och det känns riktigt bra nu! Efter träningen var det bara att åka hem, duscha och gå och lägga sig. Skönt.
Så i måndags tillbringade jag bara ca en timme hemma haha!

Tisdag: Det mest speciella med den här dagen var nog att vi hade idrott på Torvalla. Helt onödigt typ. Vi skulle springa 100 m, men jag bangade. Jag var så opepp på att springa. Gillar inte Friidrott i huvud taget...
Efter skolan så skulle det egentligen ha blvit dans, summernights. Men jag sket i det och åkte in till stan med natta. Jag skulle kolla på ett par byxor och jacka. Jag hittade en jacka på H&M, men jag ville kolla vidare. Hittade ingen anna och orkade inte gå tillbaka och köpa den. Vi gick in på Weekday och checkade byxor. Naaa... inte så mkt spännande. Natta såg en übergullig jacka som en tjej hade på sig och såg att det var en weekdayskalle på den så vi spanade efter en sån i affären, men vi hittade ingen. Efter det åkte vi hem. När jag kom hem skulle jag egentligen ha pluggat till so-provet, men jag fastnade framför dator.
Efter ett tag, vid klockan nio, så tyckte jag att det var dags att börja plugga. Jag pluggade en hel timme och fick in rätt mycket i huvudet! nice...

Onsdag: Helt vanlig dag i skolan faktiskt. So-provet gick hyffsat bra och jag svarade på alla frågor (wohoo). Efter skolan så var det bara att chilla hemma och vänta på att träningen skulle börja. Ja tro det eller ej, vi har minsann träning på valborg. Det var bara i en timme och kändes lite onödigt. När jag kom hem så skulle jag fixa mig på en knapp halvtimme. Jag klarade det dock. Jag med flera hade en väldigt mysig kväll. Sov with my mates hemma hos angelica.

Torsdag: Vaknade hos angelica. Vi såsade lite i sängen och tog fula och roliga egobilder. Efter ett tags såsande var det dax att börja dra sig hemåt. Och eftersom att jag glömde mitt busskort hemma så hade vi planerat att jag skulle köpa en sms-biljett. När jag kommer på bussen så frågar jag busschaffören hur man gör eftersom att jag inte fattade det. Han lackar typ gärnet och skäller ut mig. HAHA! Orkade inte tjafsa med turken så jag gick tillbaka till angelica och fick ett busskort som går ut idag. Tack för det föresten ! =D
Nu är jag hemma och har just ätit pizza. Idag måste jag börja med mitt idrottsarbete och sen skicka det till michell. wish me luck. HAHA jag kommer misslyckas så hårt

SM:För er som inte vet så åker jag till Borås tidigt lördag morgon. Jag ska tävla SM i cheerleading. Fun fun fun! Kommer hem söndag natt. Så får se hur det blir med skola på måndag asså....


Bilden: Det är typ en sån jacka jag vill ha

xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0