Nothing and everything

Jag visste inte att det skulle vara så svårt att komma över dig. Nu har jag insett att det aldrig kan bli något igen. Det är slut, för alltid. Det kommer aldrig bli som förr, det är näst inpå omöjligt.
Det var flera månader sen, ändå så saknar jag hela dig allt mer och mer. Jag tänker på dig varenda dag. Jag sa sanningen till dig men du verkade inte tro på det. Det verkade som om du bara sa det du sa bara för att jag sa det jag sa. Kommer saknaden av dig i över ett halvår löna sig? just nu ser det kolsvart ut.

Det som glädjer mig på ena sidan och gör mig rädd på andra sidan är att jag har börjat tycka om en person som jag inte ska tycka om. Tro inte att jag inte märker att du försöker vara runt om mig. Och jag vet vad som hände sist när någon gjorde sådär mot mig. Kommer du göra samma sak? Hur som helst känns det som om jag har en chans att komma över den dära killen som verkligen har suttit som sten i mitt huvud för länge samtidigt som jag inte vill komma över dig. Det ska vara du och jag egentligen. Om jag inte skulle sabba allt så skulle det ha varit det nu. Helvette... Och det som gör så att jag saknar dig ännu mer än faktiskt att jag aldrig får träffa dig. Det är alltid något ivägen för oss båda, det är svårt att bestämma. Men jag vill vara med dig, varje sekund. Helvette jag vill inte ha det såhär...

Hur som helst så hade vi Friidrottsdag idag på Torvalla och det gick riktigt bra för våran klass. Vårat mål med denna dagen var att slå 9F som alltid är bäst på allt. Trots att jag gjorde så otroligt dåligt ifrån mig så lyckades vi. Poängen var lika innan stafetten sattes igång. Om man vann stafetten skulle man få ett poäng. Och vi vann såklart stafetten också. Så Vinnare på Brandbergsmästerskapen 2008 blev vi, 9e. Det betyder också att vi kommer bli uppropade tillscenen på skolavslutningen. RESPEKT!

När jag ändå pratar lite om våran klass kan jag säga att jag idag upptäckte hur mycket alla förändras beroende på vilka man är med. Det är sjukt att man måste ändra sig ifrån fetaste Bitchen till en faktiskt snäll tjej.

Imorgon är det operation dagsverke för hela brandebergsskolan. Och jag ska vara hemma och baka 6 stycken kladdkakor till min morfars kalas i helgen. Och jag får liksom 250 kronor för det. Det kan ju max ta två timmar. Sovmorgon till mig!  Men.... efter att jag ahr gjort de där kladdkakorna så måste jag verkligen ta tag i mina arbeten. Jag måste!

Sen vill jag också säga en sak till alla smultron.
Jag satt och tänkte på oss idag och kom på att det aldrig kommer att bli VI igen. Det kommer inte bli dom dära söta mogna smultronen. Alla försvinner och splittras till olika lag. Visst kommer det vara folk som stanna kvar men då är frågan om det är värt att gå i ett lag som bara leker? Är det verkligen kul att gå i ett lag som inte tävlar i sverige alls? Hur kommer laget bli egentligen? Kommer alla få en chans att tillhöra det "bra" laget. Eller kommer dom som inte kommer med i seniorerna hamna i ett nybörjarlag där man är tvungen att lära upp massa nytt folk?
Det skulle vara så himlans skönt att veta hur det kommer bli i höst.
Hur som helst så kommer jag verkligen sakna oss smultron. Det är ni som har fått mig på bra humör. Ni har fått mig skratta och gråta. Det har nästan alltid varit kul att gå till träningen, för man vet vilka som väntar där. Det är ni smultron.
Efter fem och ett halvt år med er så fäster man sig. Ni är som min andra familj xD Vad ska man säga mer? NI ÄR BÄST. Kärlek till er asså


xoxoLinn


Kommentarer
Postat av: Mandy

smuuuuuuuuuultrooooooooon :'(

och jaa, grattis till dej igår ;D

2008-05-14 @ 17:24:31
URL: http://alindstein.blogg.se
Postat av: Mandy

smuuuuuuuuuultrooooooooon :'(

och jaa, grattis till dej igår ;D

2008-05-14 @ 17:24:48
URL: http://alindstein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0