It´s your last...

Jag är så trött på att bli tagen för givet hela tiden.
Jag är säker på att ni vet om ni ska ta åt er eller inte. Det finns vissa som bara skiter i att tala om saker för mig för dom tror att det inte är en stor sak, men när ingen berättar ett skit betyder allt roll för mig. Fattar inte ni att ni stöter ut mig som jag vet inte vad?! Jag blir så jävla less på er. Hur kul är det att vara den som alltid sitter ensam hemma en fredagskväll medans ni sitter hemma med varandra och myser. Ni hör inte ens av er! Jag förstår inte varför ni är mina vänner längre. Ni behandlar mig inte som en längre, tyvärr men ni gör inte det. Låt mig vara om ni ska hålla på som ni gör nu.


 

"Vänner är sådana ovanliga människor som frågar hur du har det
och sedan väntar att få höra ett ärligt svar."
you´re not that one.

image8


Kommentarer
Postat av: EMMA

JAG FÖRSTÅR EXAKT HUR DU KÄNNER DIG!

2008-05-24 @ 11:10:34
URL: http://pocoyo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0