Hemma från Goetland

Igår klockan halv tio kom jag hem från en underbar klassresa. Det var verkligen kul och jag tyckte att alla kom varandra lite närmare. Vi har bland annat haft Gutakamp, det är ett "spel" med olika grenar, gotländska grenar som tiex kubb. Vårat lag kom trea av fyra lag. Det var kul iallafall. Sen har vi varit i lummelundagrottorna. Det var tråkigt, eftersom att jag redan har varit där en gång i sommras. Fast guiden var het. Han hette Henrik och bodde på gotland men kom från skåne. Ida och Cecilia hittade vart han bodde i Visby och cyklade dit minst tre gånger för att bara kolla på honom. Vi har även cyklat tandemcykel. Det var kul men i slutändan fick man väldigt ont i röven så till slut så fick jag sätta fast en kudde på sadeln. Vi bodde tre kilometer ifrån Visby så vu cyklade från Visby dit och tillbaka. Min cykelpartner var Lisa såklart. Jag satt längst fram och styrde och klagade rätt mkt på Lisa (förlåt). Den sista dagen var vi i visby och shoppade. Jag köpte inte mycket, bara ett par örhängen, ett par gotlandsbyxor och ett armband. Jag hade egentligen tänkt att köpa skor och en axellös vit BH till balen men jag hittade inget av det.

Idag satt jag och snackade med Jennifer från min klass i tyresö och fick reda på att dom har en slags "konsert" med alla låtar från fyran till nian och jag vill gå på den, bara det att det var nästa måndag och då har vi ju bal i skolan... Kanske hinner gå på båda?

Någon frivillig som vill gå med mig på den dära "konserten"? Tror dom har blivit riktigt duktiga.

För övrigt så har vi vårppvisning imorgon inom föreningen. Jag ska dock inte vara med eftersom att jag har missat de träningar dom har satt ihop något(jag var på gotland då). Men jag ska kolla på och sen efter ska jag, jonna, Johanna(?), flisan och kim prova lite saker. Ska bli riktigt kul och jag hoppas att det kommer funka super.
Heroes


Bilder från gotland kommer senare!

xoxoLinn


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Men det kommer det ju göra serru ;)

2008-05-30 @ 15:39:50
Postat av: Lena Petersson

Gotland är härligt. Jag längtar dit och till medeltidsveckan.

2008-05-30 @ 17:08:06
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0