Goetland

Imorgon drar klass9e till gotland. I början av den här veckan trodde jag att allt skulle bli skit och jobbigt men som tur var löste det sig och nu kommer det bli superfun. Har ännu inte bestämt mig om jag ska sova hos cissi eftersom att jag har kläder på tork som inte kommer torka på tre minuter. Måste nog ringa henne om det.
Sen ska jag väl fråga mamma om hon skulle kunna skjutsa mig till handen imorgon. Lite jobbigt att åka buss med rullväska och det är inte så kul att alla liksom kollar på en heller. För övrigt så ska vi gå i lumelundagrottorna... det är så jävla tråkigt.Sen skulle vi ha någon slags Gutakamp, det borde ju vara som femkamp typ?
Jag tror nog att resorna och nätterna kommer bli roligast. Helt klart. 
Men detta betyder också att ni inte kommer kunna läsa min dåliga blogg på tre dagar... Haha too bad,va?
Något jag inte får glömma att packa ner är nässprej, är lite sjuk.


Bild 1: Människor i hög?
Bild 2: alla tjejer i klassen förutom Bea och Ph

xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0