F_____A________L_____S____K___

Var hur arga ni vill på mig, jag vet att inget kommer ändras iallafall. Jag är arga på er för en anna orsak.
Omedvetet eller medvetet, det kvittar. Gjort är gjort.
Tänker inte skriva mer här eftersom att jag inte får göra det för dig/er. screw u...

Imrogn fyller lilla jag femton år... Känns inte rätt att fylla år imorgon. Det har gått för snabbt och jag hänger inte mer på vad som verkligen händer runt omkring mig. Allt jag får är skit skit skit. Nej juste inte skriva något här var det ju...
Det är konsert imorgon också=) har raggat till mig några från laget att komma och kolla. Fun för dom att kolla på hur vi blowar det...

Djävul v.s Ängel. Vad tror ni att ni ses av andra människor? Vad ser ni mig som?

xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0