Dumma mig

Oj, nu har jag inte uppdaterat min dåliga blogg på en vecka. Förlåt för det.
Veckan har inte varit så speviell. Spex i måndags. Hade inget med mig eftersom att jag inte sov någonting den natten och typ försov mig. Så, på det foto kommer alla nior i haninge se en osminkad Linn med stora glasögon. Great. För övrigt blev bilden rätt kul iallafall faktiktiskt.

Skolan gå så himmlans snabbt nu innan sommarlovet. Fast när man tänker tillbaka till måndagen känns det som om det var flera veckor sen. Hm´.. skumt va?

Helgens planer.
Idag; försöka städa iallafall lite. Kanske kanske plugga lite. Och sen, senare så ska jag dra till Lisa på Dalarö. Jag, Lisa, Angelica, Johan och Cecilia ska ha en middag tillsammans. Mys, mys, mys.

Idag är det fyra veckor och tre dagar tills vi slutar grundskolan. Wihuuu! Det ska bli så himmla skönt att sluta i våran klass faktiskt. Det finns vissa i klassen som jag verkligen inte står ut med längre. Så vi får väl se vart det bär av i höst, Globen eller Fredrika?


BTW! så Fyller jag år om tio dagar. Lilla jag fyller 15 år. Suck, bara...


xoxoLinn

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis i förskott ;)

2008-05-10 @ 11:24:41
URL: http://charlotte3.blogg.se
Postat av: angelica

du blir ju stor ju, du får knulla!

2008-05-10 @ 14:54:11
URL: http://settleforadraw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0