da daj

Dagen har gått till sähär va,
Jag hade en rätt seg morgon och ville egentligen inte kliva ur sängen men man måste ju. Kom dock lite för sent till spanskan men det bryr jag mig inte så mycket om. I slutet på dagen hade vi extra långt rep med kören. Så jag var i skolan från nio till halv fem. Det var faktiskt inte så jobbit som jag trodde att det skulle vara. Vi hade rep inför våran vårkonsert som vi har på tisdag och torsdag. Det är även min sista konsert i brandbergsskolan. Tragiskt men skönt.

Efter skolan satte jag mig här som vanligt... Sen ringde jag och snackade med Bella en stund. Det var trevligt, bella är alltid pratglad typ xD. Haha

Och nu sitter jag här och borde inte göra annat än plugga, meeeeen...... jag orkar inte.

För övrigt så är jag otroligt glad att jag har dig Beatrice. Det är bara du som förstår hur jag tänker. Du förstår hur jag mår. Du ser när jag bara vill bort. Det är du som kommer fram till mig och frågar hur det är egentligen. Det är du som bryr dig på riktigt.

Förlåt, men jag är trött på er. Jag är trött på att ni stänger mig ute allt mer och mer. Vad har jag gjort mot er?


xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0