börja om från början

Min tanke var ju att fixa lite med designen men jag känner mig inte riktigt på humör för det just nu.
Idag på träningen skulle alla 92or och 93o få reda på om dom hade det som krvdes för att platsa i seniorlaget. Vad gör dom? Jo dom tar nästan alla voltare ifrån junior laget. Så nu står vi där, laget som alltid har haft så mycket voltare till nästan inga alls. Det känns lite som om att dom valde att 93orna skulle få söka bara för att seniorerna behövde voltare. Verkligen, det känns som det. Och eftersom att jag inte gör mina volter själv så sa dom att jag inte kommer platsa i seniorlaget. Varför skulle det vara så svårt att bara ta upp 92or som det var sagt från allra första början. Det har alltid varit bara en årskull i taget. Varför blir just detta året ett undantag? jo för att det är inte så många 92or som voltar, därför tar dom in 93or som voltar. Så nu är frågan, är det värt att gå kvar ett år till om man inte har en aning om man har chans att platsa där nästa år? Jag är verkligen jätteledsen att smultron skulle behöva splittras. Det kommer inte bli samma känsla att komma till träningen, när man vet att halva laget är borta. Det kommer inte bli lika kul när man är tvungen att lära upp nya tjejer till samma nivå som vi var innan. Jag har fattat redan nu att det aldrig kommer funka. Jag har sett och jag är inte dum i huvudet. Smultron kommer sakna er så jävla mycket. Jag kommer inte kunna se det nuvarande laget som smultron. Det var VI 04-08. När alla SMULTRON kommer i samma lag igen, kan jag kalla oss smultron. Förlåt, jag vet att det är taskigt mot de tjejer som verkligen är glada för att ha kommit och allt det där. Men att splittras med dom som man har gått med ända sen man började känns rätt tungt, speciellt om man har gått i sex år.

Gonna miss you like hell. </3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

ville bara önska en härlig helg
kram www.enlitentax.blogg.se

2008-05-23 @ 22:20:09
Postat av: Flisan

2009, hur blir det ?

2008-05-24 @ 12:05:10
Postat av: Linn

Jag vill tro på laget som blev "utvalt". Men dom tog nästan allt bra... =(

2008-05-24 @ 13:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0