Bolivia

Idag har vi haft operation dagsverke med skolan som sagt.
Jag hade planerat att sova till elva-tolv MEN vem är det som går upp klockan sju och sätter sig och spelar spel på datorn om inte Magnus? Där rök min sovmorgon. Det resulterade till att jag har varit väldigt off och grinig idag. Jag har inte ätit något annat än kladdkaksdeg typ. Har inte haft någon lust att äta. Har spenderat min tid framför dator och TV, sen har jag ju självklart bakat också. Kladdkaksdegarna var väldigt goda (godare än vanligt) med gjorde så att jag fick ont i magen. En bra sak är att jag faktiskt får 250 kronor för det. Bara för att baka sex stycken kladdkakor!

Utöver allt dessa har jag gått runt och tänkt på en enda sak. dig dig dig dig dig dig dig dig. Helvete. Du försvinner inte ur mitt huvud.

xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0