Att ignorera en löser ingenting, bara så att ni vet!

Det här fick jag idag; Snea blickar, falska ord från många olika håll, magknip mitt i konserten, fick reda på att man inte kan lita på någon, fick reda på att jag älskar skagenröra, nya blickar på olika människor, posetivt och negativt, massa missade samtal, grattismeddelande, falska grattis, fick reda på att Sofia också fyller år idag M.M

Imorgon är det en vanlig dag i skolan förutom att vi början klockan nio och slutar halv fyra som vanligt. Vet ej om jag kommer stå ut hela dagen. Spanskaarbete ingen har hunnit ens börja på och alla dessa jävla snea blickarna? Helvete, svårt att stå för sin egna åsikt. Orka vända alla mot en. Det är mesigt fan.

MEN! nian är snart slut!! Fy fan vad skönt det ska bli, slippa allt detta. Komma bort från deras blickar, ord, knuffar. FUCK YOU!

xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0