60-års firande

Dagen började med att jag gick upp tidigt, klockan nio. Fixade mig lite inför morfars 60-års party. Det var roligt att vara där i början men sen när det bara kom massa gamlingar så var det inte lika kul längre. Så vid klockan sex så ville jag och magnus dra hemåt. Prtoblemet var bara det att mamma var tvungen att köra moster sara till centraln inna vi kunde åka hem. Vi orkade inte vänta så länge så vi bestämde oss för att ta buss hem. Vi visste att bussen skulle komma halv till tyresö gymnasium. Men icke sa nicke, den gick bara en gång i timmen. Eftersom att klockan var halv då, gick vi till tyresö centrum. det var ganska kul att gå genom centrum eftersom att jag inte varit där på ett antal år. Lite nya affärer och sånt hade kommit.  Satte oss och väntade på att bussen skulle komma. När vi ska gå på bussen möter vi Maria-Pia och Anthony. Anthony och jag gick i samma klass från sexårs till trean och jag har inte sett honom sen dess. Han kände såklart inte igen mig haha. Trevligt att se honom iallafall. Nu är jag hemma och måste packa ner alla scenkläder vi ska ha till imorgon på repet. Jobbigt mycket kläder tror jag att det är. Aja ska väl ta och börja packa en bag...


xoxoLinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0