Trött men glad

Idag gick jag upp klockan åtta för att fixa mig för en morgonrunda i gallerian. Jag hade verkligen bestämt mig för att jag skulle ha den dära klänningen. Så jag kom dit en kvart innan affären ens öppnade. När jag kom in i affären så märkte jag att dom hade fyllt på med den klänningen jag skulle köpa och att jag egentligen inte alls behövde skynda mig så mkt som jag gjorde för att få tag i den. Hur som helst så stod jag där ett tag och velade med färger, det fanns mänligen två olika. Till slut valde jag den som hade röda,gula och blå blommor istället för lila. Jag är iallafall hur nöjd som helst. bilder får ni se senare när jag orkar ta kort och så.

DAgens planer var ju att ringa en viss oscar och träffa honom, MEN fick just reda på att det är rep i NYNÄS klockan tre. Så jag får se hur det blir, i värsta fall tar jag det imorgon?

Nu ska jag kolla när bussen går dit bort och sen drar jag väl helt enkelt dit med johan...

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: angelica

JO!

2008-06-24 @ 20:45:57
URL: http://settleforadraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0