tidig kväll ikväll

Ikväll är det dags att vända på dygnet. Efter att ha gått och lagt sig efter att solen gått upp två dagar i rad kan det vara bra att lägga sig tidigt och komma in i rytmen igen. Morgondagen kommer vara som alla andra måndagar, sådär sega. Imrogon skickas dock betygen ut och jag kan efter ett år andas ut på riktigt. Nian har varit skoj men stressig. Vi i klassen har faktiskt kommit varandra närmare, även om inte vill tro på det själva. Jag har faktiskt aldrig ångrat att jag började i eran klass. Vi har våra stunder där man vill att alla bara kan dra åt helvette men sen kommer de där unika ögonblicken då vi faktiskt tycker om varandra ganska mycket!

Sommarlov ska bli skönt och jag har mycket jag vill göra. Jag vill följa med dig till tjotahejti. Jag vill vara i din närhet, vila i din famn.
Jag vet att jag måste ta intiativ och verkligen berätta för dig hur jag egentligen vill ha det. Sist var jag rädd, rädd för att bli sårad. Du var för bra för att vara sann för mig. Du var den jag hade letat efter.
Varför tror du annars att jag inte vill släppa taget om dig? Jag har förstått, efter massa knivar i hjärtat, att du var på riktigt.
Kan vi någonsin få tillbaka det vi en gång i tiden hade, det som var så underbart bra. Bla bla bla bla tänker säkert du.... Men jag har så mycket jag vill säga till dig, men som aldrig riktigt kommer fram när jag väl står där framför dig. Du kanske kommer tro att jag bara snackar massa skit , men en sak ska du veta, jag saknar dig mer än vad ord eller känslor kan ge. Överdrev jag nu? Nej det gjorde jag faktiskt inte. Hur som helst hoppas jag att du läser detta och kanske kan få en liten uppfattning om det hela.


På bilden; Lisa, Tanten(andreas i 7e) och Linn
klicka på bilden så blir den större :)


Ännu en gång..
xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0