Söndag

Söndag och sista träningen med jra innan sommarlovet eftersom att jag har "bal"/avslutningsmiddag imorgon och hinner inte till träningen.

Klänningen är fixad, jag vet hur jag ska ha håret, skorna är klara, smyckerna är spikade. Det är bara sminket som fattas men jag tror inte att jag gör det så himlans speciellt.
Vårat "gäng" ska gå tillsammans iallafall.

Det är så overkligt att dagen man har länktat efter i tio år, har kommit. Dagen man går ut hela grundskolan. Det känns underbart skönt. 

Det är  sommarlov i övermorgon och senare på kvällen blir det roligt med rätt så många ifrån klassen? Mig, cecilia, lisa, angelica, johan, towe, MATTIAS? hahah med flera. Skulle vara roligt om så många som möjligt kom med :)

Dagens planer:
STÄDA MITT RUM FAN!
Träning vid SJU( ny tid idag flickor)
sen var min sista plan att ligga och sola innan träningen, men molnen förstörde den planen :(

Mysig dag på tomten i hettan.

xoxoLinn

Kommentarer
Postat av: Jonathan

vänta lite har nu va, vad är det som händer på kvällen efter skolavslutningen?

2008-06-08 @ 14:40:34
Postat av: Simon

LÄTT att jag e på, hoppas alla kan.

kisses

2008-06-08 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0