RÖRIGT INLÄGG

Skolan idag har varit rätt chill. Försov mig så första lektionen rök. Andra lektionen var bild och där kollade vi på film typ. Sen var det engelska och då fick var och en reda på vad dom hade fått för betyg i engelska. Blev lite sur att hon inte höjde mig bara för att jag slängde lite med min papper på min redovisning -.- Anyway, sen var det lunch, det var gott. Efter lunchen hade vi egentligen musikteori men sofia var inte där så vi fick ha janine igen och vi hade engelska i tjugo minuter. Efter engelskan var det No och vi skrev en utverdering om Victroria sen gick vi typ. Sen var det SO och då fick vi tillbaka massa saker som vi hade skrvit när vi var yngre. Jag fick dock inga roliga saker eftersom att jag började i den klassen i sjuan. Efter so:n drog vi till handen centrum och jag skulle handla en klänning. När vi kommer fram till handen ringen Åse till Angelica och ber oss att komma tillbaka och äta korv? Så vi gick in och köpte den dära klänningen och sen åkte vi tillbaka till skolan och åt korv med konstiga pålägg eller vad man ska säga. Det var inte ketchup och senap utan något spanskt. Efter spanskan drog jag till handen igen. Jag började få skavsår och det var inge skönt så jag bara gick in, köpte en AXELBANDSLÖS BH och en vanlig BH. Äntligen säger jag! Jag har letat som en galning efter vita axelbandslösa Bh.ar. Jag köpte dock en svart istället men det är same shit. Så nu har jag en avlutningsklänning och den dära Bh:n.


Nu har jag just ätit stuvade macaroner med korv. Ska ta och börja byta om för att hinna gå till bussen mot träning om en kvart!

Höres nog ikväll!

xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0